al-Haura' Maqsurah.
Owner

This is my journey from Allah to Allah. Walking with all I might, searching for the one and truly light. Build up the cracked hopes. Repair the broken hearts. Take some and throw some. Put all the pieces back. This is part of the life. Through ups and downs, shall I be tough. I will fight with all my heart. I will try with all I might. 



Older Post | Newer Post
Warkah Cinta Berbau Syurga
Sunday, 2 December 2012 | 03:56 | 2COMMENTS
Assalamulaikum buat anda-anda yang bertandang.
sekarang ni, heboh film "Warkah Cinta Berbau Syurga" kan kan? citer ni ade novel dia.
najwa nak eksen sikit, hihhe, najwa dah bace dah! novel ni, kawan najwa yang bagi, seminggu sebelum najwa berlepas ke Australia. nama dia Wan Faizal, dipanggil Wan. mula-mula najwa pelik jugak titiba je bagi novel enn. pastu dalam novel tu ade terselit sekeping nota. tak ingat lah sejibik-sejibik ayat yang ditulis tapi Wan bagi novel tu sebab dia kata ada kena mengena ngan hidup najwa. airk? boleh pulak agak-agak gittuu. haha, wan pelikk ~

najwa bawak novel ni pergi aus sebab tak sempat nak baca kat malaysia. so, najwa pun baca..dalam tahun 2010. so, lepas habis baca tuhh.. najwa macam blur sikit. ape yang sama nyaa? tapi bila tahun 2012 datang.. najwa baru sedar.. memang banyak persamaan. Subhanallah.. nak tak nak, najwa harus pasrah jugak. memang itulah takdir yang ditetapkan oleh Pencipta najwa kan kan. papepun, thanks wan sebab bagi novel tuu. pandai kau meneka ehh ;)


tuu novelnyaaa. lawa kan cover dia? hihee. nak pinjam? boleh-boleh, meh ambik sendighi ^_^