al-Haura' Maqsurah.
Owner

This is my journey from Allah to Allah. Walking with all I might, searching for the one and truly light. Build up the cracked hopes. Repair the broken hearts. Take some and throw some. Put all the pieces back. This is part of the life. Through ups and downs, shall I be tough. I will fight with all my heart. I will try with all I might. 



Older Post | Newer Post
Buat kekasih hati ~
Friday 23 November 2012 | 06:18 | 0COMMENTS
O Allah, saya tahu Engkau selalu bahkan sentiasa berada di sisi saya. Engkaulah pendengar setia saya, Engkaulah yang memberi cahaya dalam diri tika hidup dipenuhi kegelapan. Kau jugalah yang menjagaku, melindungiku. O Allah, Sungguh Engkau Maha Pemurah lagi Maha Penyayang.

O Allah.. dengarlah rintihan qalbu ini :')
saya adore dengan seorang hambaMu, Subhanallah! Dialah insan yang banyak mengajar saya erti kehidupan, insan yang tinggi budi pekertinya malah tersangat mulia akhlaknya. saya mohon ya Allah, izinkan saya mencintai dia sepenuh hati ini setelah Engkau ya Allah. mohon dan mohon ~

Capital M <3



Capital M <3